HeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana ulaştı sahibi r10 dan, mesajları silmesem nick ı söylerdim.. O yüzden burada dedim. Adama teklif ileten olmamış demekki o seviyelerde drop da çıkartmış.
Allah allah denk gelmedik demekki, yoksa en kötü 2kya ben çıkartırdım.