Sahibi burada değildi olsa satışı burada gerçekleşmiş olurdu o rakamları burada verebilirdik.
Bana ulaştı sahibi r10 dan, mesajları silmesem nick ı söylerdim.. O yüzden burada dedim. Adama teklif ileten olmamış demekki o seviyelerde drop da çıkartmış.