HeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada açılsa artırma acaba böyle gider miydi ihale !? İlla başkalarına para yedirmemiz lazım. Arabesk sahibi buralardaydı, satılık diyordu kimse bakmıyordu yüzüne ! Enteresan ..!!
Sahibi burada değildi olsa satışı burada gerçekleşmiş olurdu o rakamları burada verebilirdik.