Merhabalar,
Evet kablosuz olduğu için ve ülkemizin vergi durumu + TL'nin dolar karşısında yaşadığı değer kaybından dolayı fiyat yüksek.
Ama yinede pratiklik açısından bakarsak her türlü hak ediyor.
Ses kalitesinde pek bir fark yok.
Airpods 2'den kastınız pro olan modeli mi? Yoksa normal versiyonun 2. sürümü mü?
Normal versiyonu, airpods pronun kulağımı rahatsız edeceğini düşünüyorum o yüzden onu eledim. Tam kulakiçi kulaklıkları pek sevmiyorum.