Hocalarım, gündem baya bi yoğun o yüzden asıl konular unutuluyor. Aşılama süreci devam ediyor mu ? Bilgisi olan var mı ? Sputnik gelecek diyorlardı bi ara, bize ne zaman sıra gelecek