woebegon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alan adım yok ve 1 ay sonra almayı düşünüyorum bir yandan da ufak ufak başlamak istemiştim
acele etmeyin, daha çok iş çıkar o zaman .D,