Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi domain'in varsa onu bağla, geçşite sıkıntı yaşamazssın. Sana sorun olacak tek şey link yapısının tuhaflığı olur. Ona da alışırsın
Alan adım yok ve 1 ay sonra almayı düşünüyorum bir yandan da ufak ufak başlamak istemiştim