BRNKLBKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
scriptı nereden aldınız hocam
Uzun süredir bizde, üzerinde değişiklik yaptık.
Benzerinin satışını R10'da bir arkadaş yapıyor.
Link: https://www.r10.net/script-satisi/27...m-scripti.html