İnşallah zaten shiba ile akita satma işlemi açılsın usdt olarak direk binance'e ya da soğuk cüzdana geçeceğim hocam. Siz de dikkatli olun 2-2.5 hafta mağduriyet yaşatan bir yere ben güvenipte 1 kuruş bile yatırmam daha.
açıldığı zaman bende çekerim büyük ihtimalle mesele güvenmeme değilde yani her an tekrardan sıkıntı çıkabilir o yüzden bende .ekerim shib almak için xlm göndermiştim bu hack sorunu yüzünden alamadım da