Merhaba arkadaşlar,
Pubg yada call of duty mobile oynayanlar vardır aranızda,
İphoneumu klavye ve mouse bağlamak istiyorum ama piyasadaki ek ürünler çok pahalı. Youtube de bir
videoda gördüm şahıs sadece çift usp yeri olan bir otg kablo ile ipada bağlamış ve oynuyor. Sizde bu şekilde mı oynuyorsunuz? Klavye ve mouse gücü ipaddan mı alıyor? Telefona bağlasam ozaman kısa sürer herhalde?
Sizin öneriniz yada kullandığınız bir yol var mı?
iphone kullanıyorum
teşekkürler