BJK Hataya 7 gol atmasaydı şimdi çok farklı şeyler konuşuyorduk...
bu işin sonu yok tabiki her takım için böyle ama
hatayya 7 atmasalardı
Biz hatay, karabük, trabzon, ankara gibi yerlerde saçma sapan puanlar kaybetmeseydik (hadi puanı geçelim)
Arenada beşiktaştan gol yemesek veya bir gol atsak
Bugün denizliyi 4-0 veya 5-1 yensek bile çok başka şeyler konuşuyorduk
Bir golün bile ne kadar önemli olduğunu anladılar ama sonu çok acı olabilir
Umarım 5-6 atar bitiriz işi. Yoksa çok üzücü olur bize. Bjk moral olarak bitik. Puan kaybetsinler diye beklemektense çok gol atmasınlar, biz bol bol atalım deyip beklemek en mantıklısı