Selamlar.
Az önce Türkiye'deki macbooklara baktım 2010 tarihli macbooklar 3-4bin ₺ (2.el), yurt dışından nasıl alabilirim bildiğiniz bir yöntem var mı? Ya da aramızda yurt dışından alıp şu an satmak isteyen varsa da alabilirim.
Glocalzone kullanıyordum normalde ama baktım komisyonlar çok yüksek.