şu takıma sempati duyarken fatih terim denen gıvrak yüzünden nefret ettim arkadaş.

bir Trabzonsporlu olarak galata saray şampiyon olacağına fener olsun derim oderece nefret ediyorum o gıvraktan

neden olduğunu biliyorum ama sevmiyorum arkadaş.