Her yerinde hatalar, sanki yazılımı yeni öğrenen birisinin ilk projesi gibi. Okadar özensiz, okadar çok hatayla dolu ki, insana bıkkınlık getiriyor.
yani bi 40-50 bin verip adam akıllı bir platform kurduramıyor mu anlamadım
Ödeme sayfasında bile, kredi kartı numarasını boşluklu yazınca kabul etmiyor. Ulan iki satır php-javascript kodu yazmak bu kadar mı zor.
Adımı küçük harfle yazdım, o şekilde kayıt etmiş, hoşgeldin mustafa diyor. Hani başındaki yazılımcının üşengeç birisi olduğunuda burdan anlıyoruz