1-)Marka çok büyük farklılıklar oynatmaz 1-2 msh ancak fark eder.
2-)Hayır fark yaratmaz.
3-)Şu an fiyatlar çok pahalı elinizdeki ürünü kullanmak en uygunu.
4-)2 gb ram yeterli. İşlemci veya anakart önemli değil.
5-)fikrim yok.
Ek olarak şu anda ekran kartlarına bu kadar verilip mining işine girmek akıl işi değil. 1660 Super leri 3.300 TL'ye nvida 3070 leri 7.600 TL'ye alarak girmiştim şu anki piyasayı siz düşünün. Sistemime ekleme yapamıyorum fiyatlardan dolayı.
Hocam yanıtlarınız için çok teşekkür ediyorum. Hesaplamalarıma göre mevcut kurlarda kuracağım sistem ortalama 7 ayda kendisini amorti ediyor. Zaten kriptodan kazandığım nakit giriş yapacağım için uzun vadede geri dönüş alsam bile pek bir sorun olmaz benim için.