ctrl + p yapınca çok kötü görüntü oluşuyor butonlar kaymış sayfa kaymış vs. ama sayfayı yazdırmak isteyen kişi pdf oluşturdum sayfada pdf zaten var oradan yazdırabiliyor kullanıcı ama ben ctrl + p ye bastığında derli toplu olan pdf i yazdırsın istiyorum.