saylica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık R10 da turbobit derdiniz kalmayacak lütfen konumu okuyunuz

https://www.r10.net/account-lisans-i...ve-debrid.html
İyi satışlar fakat Alldebrid daha ucuz ve daha fazla sunucu için hizmet veriyor