lenovodan uzak dur derim özellikle ryzendan,

,
Lenovoların yazılımları koca bir çöp,
recoveryleri cogu bozuk
vantage üzerinden güncellediğinde driverlari çökme ihtimali çok yüksek,
hoparlörü anakartı ve kamerası leş

istersen sayayım