forumda kripto cahilliği akıyor. yorumlara bak... araştırmadan herkes kafasından bir şey uydurmuş. arkadaş doğru olanı yapmış herkes saçma sapan yok şunu al yok bunu al. resime baksanız tron ağı ile zaten 0$ ücretle gönderiyor niye adama xlm aldırıyorsunuz. kafanız mı iyi.

dün o kadar çok problem vardı ki limitleri yükselterek çözüm ürettiler bugun ise minimum 300 dolar gönderilebiliyor. gate borsası iyidir...