Borsada şuan yoğunluk var hocam o yüzden gecikmeler oluyormus, ben kayıt olduğumda gece onay için yolladım sabah kalktığımda onaylanmıştı. Binance üzerinden usd gönderdim oda 5dk da gelmişti