bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir linkim var çevirebilir misiniz?
Artık R10 da turbobit derdiniz kalmayacak lütfen konumu okuyunuz

https://www.r10.net/account-lisans-i...ve-debrid.html