Dün 0.50 den 0.68 dolara çıktı
Düşen trendi kırdı
Hacim 3 e katladı
Binancede en çok yükselenler anasayfada yer aldı pump için balinalara davetiye yollamış oldu
kısa süre önce 0.87 ye kadar çıkmıştı 0.68 de kalmaz 0.80 leri görür diye bekliyordum
Bugün 0.50 dolar da niye neden nasıl saçmalığın krali varmı buna şu nedenle düştü diyen
Bırakın düşmesini herşey yükselmesinden yanaydı hadi yükselmedi yerinde say bee
Al sat yaparak uç kuruş kazanıyorum bu coinde kaybediyorum
TLM ve TCT coin bu ikisinin ***...