Hesap yeni daha önce kayıt yapmadım, Whois detaylarını girdim kaydettim fakat fatura için ayrı bir şey yapmam lazım mı emin değilim bulamadım.
Evet hocam 86TL (10 dolar civarı) transfer ücretini aldı, fatura adresi vs girmem gerekiyor mu acaba hesap yeni. Yeni olduğundan dolayı güvenlik amaçlı olabilir mi? Belirtiğiniz maile sabah bir mail gönderdim henüz dönüş alamadım söylediğiniz gibi yarını bekliyorum buraya da sormak istedim bilgisi olan varsa diye
%90 fatura detaylarının ve whois detaylarının eksik olduğundan dolayı hata aldınız My account kısmında isim soyisim adres telefon mail gibi bilgileriniz kaydedildiyse transferi birazdan yenileyin.