Merhaba arkadaşlar, tek veri tabanı ama 2 site için nette olan tüm makaleleri okudum ve uygulamadım ama olmuyor. Bu işlemi bilen ve anlatacak olan var mı acaba? Ya da kendi sitesinde bunun makalesini yazan, belki ben gözden kaçırmış olabilirim. Tüm anlatılanları yaptığım halde bir türlü aynı veri tabanını kullanamıyorum.

Bu arada en son yaptığım dememde : ana siteye bir üyelik açtım ve ikinci sitenin veri tabanına bu üyelik işlemiş ama ben üye bilgileriyle giriş yapamadık. Yüzdüm yüzdüm denemeler ile kuyruğuna geldim ama hala tam olarak yapamadım.

Bilgi arkadaşlardan destek bekliyorum.