Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Binance'de yok hocam SHIB
Var hocam 14:00 da girdi.
bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diğer borsalara göre düşük fiyattan mı açıldı binance'ta takip edemedim orayı?
Hemen hemen aynı fiyattan açıldı