Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Engelliler Farkındalık haftamız kutlu olsun. Sahibinden full engelli.
Her insanın kendindeki farklılığı görüp, diğerine saygı duyması zorunludur bence. Bu saygı ve insanlığın tek ortak özelliği olmalıdır.