Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlamadıysam, Türk haber sitelerindeki yazım mantığı "Hadi bakalım, Devamında, Bakalım neler olmu..." diye konuyu uzatıp kullanıcıyı daha aşağı inmeye zorluyor. Doğru mudur?
Evet söyledikleriniz buna çok güzel bir örnek. Bununla birlikte içerik dışında sitenin genel karakteri de bu olabilir.

Mesela email marketing için örnek verelim. Hergün sayısız e-posta alıyoruz. Peki hangimiz hepsini okuyor?

Tam da bu nokta da, sitenizdeki ürün yada hizmetinizi email ile insanlara duyurmak istediğinizi düşünelim.
Yapacağınız en ham davranış 'SIRADAN EPOSTALAR' atmak olacaktır.
Yani kimsenin dikkatini çekmeyen, tıklanılmayan...
Email pazarlaması fazlasıyla faydalıdır doğru kullanmak gerekir.

Örneğin benim epostama hergün onlarca mail düşüyor. Günde sadece 3-4 tanesini anca açıyorum.
Fakat... Birgün öyle bir mail geldi ki kayıtsız kalamadım.


'Selam Melih, Karadeliğe mi düştün?'
Uzun süredir aktif olmadığım bir platform vardı. Bu başlığı görünce merak ettim ve açtım.
Benim hesabımı tekrar aktif olarak kullanmam isteniyordu.
Mailin içeriğin de:
Alıntı

Kayıt olduğunuzu ancak uzun süredir giriş yapmadığınızı farkettiğimde kontrol etmek istedim. Hesaplarıma göre, iki şeyden biri olmuş olabilir:
  • Aniden bir kara deliğe çekildiniz ( ki bu durumda bu e-postayı bile görmeyeceksiniz).
  • Sitemizi çok ilgi çekici bulmadınız.
Umuyorum ki ikincisidir! Böyle olması durumunda, işte ilginizi çekecek birkaç içeriğimiz:
link
link
Bu mail yaratıcı bir şekilde merak uyandırdı ve önerilen içerikleri okumamı sağladı.
Benzer örnekleri çoğaltabiliriz.