Aynı özelliklere sahip bir dizüstü bilgisayarı 3 sene önce 2. El 1000TL ye almıştım ve hala kullanıyorum. 0 fiyatları çok uçuk Adem. Bence 2. El bakmalısın..sadece tavsiye..