aktif olarak 10 seneden beridir pc telefon başındayım en ufak Allah ıma şükür göz rahatsızlığım olmadı , eş dost tavsiyesi üzerine dinlendirici gözlük aldım, gözümde ağrı yaptı. Almadan önce düşün. Gerçekten ihtiyaç mı diye .
bende öyle senin gibiydim ne gerek var kralı gelsin 10 tane daha monitor getir diyordum herkese. son 1.5 2 yıldır iyice azıtmaya başladı çok aşırı yok ama bazen sırf uykusuz kaldıgımda oluyor. mantıklı düşünürsen ağırlık kaldırcıkla kasları zorlarsın ağrıma yapar, gözlerde öyle sağa sola bakmadan sırf yemek icin ayriliyoruz full pcdeyiz bozmasa bile sıkıntıya sokuyor yani.