Kayraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam adsense hakkında birşey diyemem de menünüz acayip göz alıyor. Değiştirmenizi tavsiye ederim. En azından koyu tonlarına biraz daha.
Teşekkürler hocam