Alıp yurtdışı yabancı forumlarda satsan 😉
Burda senden alan da malı öldürecek dediğin dolar fiyatlarına satacak.
Bak mesela ben İnternetin "i" sinden anlamam.
Ama burada ***** filan diyorlardı yada bhw oralara gir konu aç, ya nasip de