Merhabalar;
Konuya direkt geçmek istiyorum.
Bugün gözüme iki tane ingilizce çok güzel diyebileceğim domainler kestirdim.
2 side net uzantılı domainler ve da pa oranı yüksek.
1.si da:14 pa:21
2.si da:15 pa:35
2 side güzel ve anlamlı domainler. Buraya kadar güzel gidiyor fakat benim sormak istediğim bir soru var.
Domainler ingilizce ve bu domainleri alıp satmak istiyorum. R10 da maks 400-500 tl teklif edilirken , godaddy açık arttırmadan 300-400 dolar teklif geleceğini düşünüyorum. Bu sadece bi düşünce olduğu için domaini godaddy'den almak ta istemiyorum. Sebebi godaddynin fahiş fiyatları.
Sizce ne yapmalıyım. Godaddyden alıp açık arttırmaya orada mı çıkartsam yoksa türkiye konumlu bi firmadan alıp r10 da mı çıkartsam?