cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beat ile uyumsuz direkt okuyup geçmiş gibisiniz hocam 🤦
Nakarat için ben de aynı şeyi düşünüyorum. Provasız aceleye gelmiş bir parça diyelim.

globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35 saniye intro mu olur?
Al sana daha sert ))))
Alt yapıyı başka bir arkadaş yaptı. Memnuniyetsizliğinizi kendisine ileteceğim.