Beat ile uyumsuz direkt okuyup geçmiş gibisiniz hocam 🤦
Nakarat için ben de aynı şeyi düşünüyorum. Provasız aceleye gelmiş bir parça diyelim.
35 saniye intro mu olur?
Al sana daha sert

))))
Alt yapıyı başka bir arkadaş yaptı. Memnuniyetsizliğinizi kendisine ileteceğim.