erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İng ogretmeniyim. Kisa surede gelismek icin tek dogru yol bu. Ogrenmek ve edinmek farklı seylerdir. Ogrenmek zaman ve emek ister ama edinmek icin maruz kalmak gerekir. Arkadasin dedigi yontem ile maruz kalırsın ve edinirsin. Yoksa kitap vs ile olmaz. 1-2 ayda ogrenmek zaten olmaz. Yillarimi verdim. Boru degil ing bu.
14 yıl ingilizce dersi görüp ingilizce konuşamıyoruz, derslerden nasıl geçtik anlayamadım