Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İngilizceyi bana göre en iyi Türkçe bilmeyen yabancı bir arkadaş edinerek öğrenebilirsiniz. Sizin İngilizce zayıf, o Türkçe bilmiyor ama bir şekilde anlaşmak zorundasınız. Ben bu şekilde öğrendim en azından. Geriye gramer ve kelime bilgisi kasmak kalıyor, onlar halledilir zaten. Dediğim şekilde pratik yapmanızın size çok faydası olur.
İng ogretmeniyim. Kisa surede gelismek icin tek dogru yol bu. Ogrenmek ve edinmek farklı seylerdir. Ogrenmek zaman ve emek ister ama edinmek icin maruz kalmak gerekir. Arkadasin dedigi yontem ile maruz kalırsın ve edinirsin. Yoksa kitap vs ile olmaz. 1-2 ayda ogrenmek zaten olmaz. Yillarimi verdim. Boru degil ing bu.