Merhaba,
hayatımın her noktasın ingilizcenin eksikliğini hep his ettim. şuan üni biteli 2.sene oluyor ve iş aramaya daha başlamadım. keşke dedim kendime bu pandemi sürecinde zamanımın %90'nı evde boş işler koşturarak geçti neden ingilizce öğrenmedim ki. 1-2 ay sonra askerliğe gidiyorum en azından şuan başlasam askerlik bitene kadar birşeyler öğrenirim umuduyla bu konuyu açtım.
birçok kez adım attım her defasında yarım kaldı. bu sefer bilen kişilerin fikirlerine ihtiyacım var. nasıl ingilizce öğrenebilirim ve her türlü materyal tavsiyenize ve yönteme ihtiyacım var.
Siz nasıl öğrendiniz ve tavsiyeleriniz nedir?