Kiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu özellik gruplaşmayı doğurur maalesef.

~~~~
Şikayet konuları çözülmeden önce insanlara gösterilmemeli.
Hocam isim göstermezsin sadece haklı haksız sayısını gösterirsin böylece gruplaşma olmaz.