Coşkun Hocam anket yapsanız forumun tamamına yakını benimle aynı düşüncede çıkar. Şikayet konuları sitenin en sevilen bölümlerinden biri. Herkes günlük gazete okur gibi buraya okumakta. Şikayet konusu açana haklı veya haksız butonu konsa emin olun üyeler bütün gün o bölümden çıkmaz

okuyoruz okuyoruz okuduğumuzla kalıyoruz
Bu özellik gruplaşmayı doğurur maalesef.
~~~~
Şikayet konuları çözülmeden önce insanlara gösterilmemeli.