Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yani.. bir insanın 17 yaşında olup bunlarla uğraşması bana çok absürd geliyor. Sayfan olsa neysede takibi bırakanlar uygulaması nedir ya. İnsanlar çok garip şeyler ile uğraşıyor.
Ah Hocam ne insan tipleri var bi bilseniz bu gayet normal Günümüzde Tiktok Kullananların Çoğunluğu oluşturduğunu düşünürsek bu gayet normal bence