Yaşla alakalı bir durum değil Sonuçta herkes sosyal medya uzmanı değil hocam

O Tip uygulamaları kullanmayan olmasa instaweb instabom veya smm paneller bu kadar popiler olmazdı
hocam yani.. bir insanın 17 yaşında olup bunlarla uğraşması bana çok absürd geliyor. Sayfan olsa neysede takibi bırakanlar uygulaması nedir ya. İnsanlar çok garip şeyler ile uğraşıyor.