Konu
Aras kargodan memnun olan var mı ?
09-05-2021, 12:52:47
#14
OznKya
Gebzeye kargom geldi , varış şubesi hatalıymış . Yanlış şube ile doğru şube arası 2.2 km. Bunun Yerine varış şubesine iade edip , tekrar doğru şubeye göndermesini istemişler.