Anlaşmalı olarak 1 sene sözleşme imzalayıp 4. Ayda fes ettim . Teslimat oranları oldukça düşük , 2. Çıkışları oldukça Yüksek

. 4. Ay başka firmaya geçmek zorunda kaldım . Bir sene sonra sözleşme bittiğinde tekrar görüşmek istediler ve 1 yıllık yeni sözleşme yaptık ama özel temsilci ve tüm müşteriler tek tek aranarak , teslim edilmeyen kargolar tek tek sebepleri bildirilerek. Yani öyle geldik evde yoktunuz bahanesi olmadan