Kendimden örnek vereyim, birşey aklında geldi, şunu bitiriyim diyip yapmaya başlarsan sonu gelmiyor, başka bilgisayar varsa ders kullanırken onu kullan o pc yi açarsan zorunlu ders yaparsın ama iş bilgisayarında iş dosyalarını gördüğünde aman direk fikirler geliyor uyguluyorsun sonu gelmiyor, ben bile farklı tarayıcı açtım chromeden zar zor ikna edip giriyorum, ama girincede çalışıyorum yani, odan varsa pc önüne birşey as ders veya odağınla alakalı, uyku düzeni çok önemli 5. E alarm kuruyorum uyanana kadar 8 oluyor kısacası kendiğimi tanıdığım için kendime göre uyanma taktiğim var, eğer 5 te kalkarsam Oo aman benim için nimet, kısacası zaman bizim elimizde ama yönetemiyoruz, kendinizi tanıyıp ona göre vucudunuzu yönlendirmeniz lazım eğer yapamıyorsanız vucudunuzu tanımıyorsunuz demektir, birde şunu düşeyim,
herşey gerçekleşti ama biz daha farkında değiliz 😉