Biraz abes kaçabilir, bende de zaman sıkıntısı vardı. Bunu namaz vakitleri ile çözdüm. Yani kendimi şartlıyorum bu 2 iki namaz arasında şu işi bitireceksin diyorum daha önce yaşadığım zorlukları düşünüyorum sonra oluyor

illa namaz değil de kendi içinde kendini şartlandırıp olayı kafada bitirmek lazım. Mesela benim şirketi açmam lazım ise ve gece 4 de uyumuş isem sabah 7 de kalkıp dükkanıma gidiyorum. Kafa da bitiyor, bence