Merhabalar,

JNews teması kullanıyorum. Reklam bölümü sanki düzgün çalışmıyor hissi veriyor. Tam performans alamıyorum. Gösterim sayısı ile reklam sayısı uyuşmuyor. Acaba düzgün çalışmıyor mu? Sizler neler kullanıyorsunuz? Öneriniz tavsiyeniz ne olur?

Teşekkürler.