Konu
R10 hangi web uygulamasını (Script) kullanıyor?
08-05-2021, 23:46:34
#12
bilgicinitr
GalaksiBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vBulletin tabanlı ancak özel AR-GE çalışmalarının
@
EftalBulut
; hocam başta olmak üzere diğer ekip arkadaşları tarafından yapıldığı özel bir altyapıya sahiplik ediyor
Hayırlı Kandiller Dilerim 🌹
Burti hocayida unutmayalim.ellerine saglik ikisininde.