Konu
R10 hangi web uygulamasını (Script) kullanıyor?
08-05-2021, 23:46:21
#11
saydek
3.8.4 vBulletin efsane versiyonunu kullanıyor diye biliyorum tabi PHP ile yenilenen modüller ile şu anki görünümüne kazandırılmış.