Konu
R10 hangi web uygulamasını (Script) kullanıyor?
08-05-2021, 23:45:18
#10
Alperennn
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
TRcowboy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben xenforo diye biliyordum
XenForo olmadığına eminim (
DEMO
) zaten ilk bakışta anlaşılıyor XenForo olmadığı.