döviz olduğu için elini kolunu uzatamaz kanısına nereden vardınız?
hesabınıza $10.000 geldi ticari bir hesaptan maliye sormayacak mı yani
maliyenin malesef yetki dısında payoner

malum payonere gelen parayı direk atmden döviz olarak cekiyoruz banka hesabına değil. bilip bilmeden yorum yapmayın1