zablin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirket iş gereği kadıköye gönderdi derseniz ne diyebilirler ki?
''Tabii ki. Elinizdeki belgeye aykırı davrandığınız için ben cezanızı yazmak durumundayım, siz doğruluğunu mahkemede ispatlayabilirsiniz.'' diyen gördüm.