Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Şirket iş gereği kadıköye gönderdi derseniz ne diyebilirler ki?
''Tabii ki. Elinizdeki belgeye aykırı davrandığınız için ben cezanızı yazmak durumundayım, siz doğruluğunu mahkemede ispatlayabilirsiniz.'' diyen gördüm.